Comanda de minim 250 lei si beneficiezi de transport GRATUIT!

„În căutarea unui design bun” – Red Dot Design Award este una dintre cele mai mari competiții de design din lume. Eticheta Red Dot a devenit una dintre cele mai căutate mărci de calitate pentru un design bun la nivel internațional. Pentru a evalua diversitatea în acest domeniu într-o manieră profesională, Red Dot Design Award se împarte în trei discipline. Competițiile pentru fiecare dintre aceste discipline au loc o dată pe an.

Anul acesta, produsele au fost înscrise și evaluate în 51 de categorii de competiție. Un juriu format din 43 de membri s-a reunit în acest scop. Ei au emis verdictul cu privire la produsele care îndeplinesc criteriile pentru un premiu Red Dot sau un premiu Red Dot: Best of the Best, pe baza celor patru principii ale designului și luând în considerare caracterul socio-cultural, domeniul specific de focalizare tehnică și expertiza în design. Merită menționat faptul că produsele nu au concurat între ele, ci au fost evaluate în funcție de meritele lor individuale.
Anul acesta, înscririle au provenit din 60 de țări. Cu toate că produsele pot fi diferite, toate au o calitate excepțională a designului, ceea ce a fost confirmat acum de un panel internațional de experți.

Brandul Nuna a obtnut trei premii Red Dot pentru design de Produs pentru:
⦁ Scoica auto PIPA™ urbn,
⦁ Căruciorul ultr-usor IXXA™
⦁ Marsupiul CUDL™ clik 4-in-1.
Prin adăugarea acestor ultime recunoașteri, Nuna deține acum un total de 26 de premii Red Dot.

PIPA urbn | Plimbări moderne, reimaginate

Datorită sistemului său ISOFIX integrat, scaunul auto pentru copii Nuna PIPA urbn poate fi instalat în câteva secunde într-o mașină de familie, taxi sau mașină de închiriat, fără a fi nevoie de o stație de bază. „Produsul îi ajută pe părinți să obțină o mobilitate nevisită până acum – făcând posibile chiar și călătoriile spontane”, a lăudat juriul. „În ceea ce privește estetica, ne plac liniile curate care fac referire la tradiția designului olandez.” Copertina cu protectie UV 50+, parasolarul rabatabil, fereastra de ventilatie si Dream Drape integrata garanteaza un nivel ridicat de confort si protejeaza bebelusul de influentele externe.

IXXA | Companion de călătorie ușor ca o pană

Fiind un cărucior ușor, agil, cu suspensie pe toate roțile și sistem de frânare cu o singură atingere, IXXA oferă o bună manevrabilitate în orice plimbare în oraș. Înclinarea scaunului și poziția suportului pentru gambe pot fi reglate individual. În plus, scaunul poate fi montat în ambele direcții, permițând copilului să fie cu fața fie în față, fie în spate. „Această flexibilitate face din IXXA un partener de familie versatil și foarte atractiv”, a spus juriul. Bara de împingere și brațul din piele conferă produsului un aspect de înaltă calitate.

CUDL clik | Hai să mergem împreună

Marsupiul Nuna CUDL clik poate fi folosit pentru copii de la naștere. Permite patru poziții de purtare diferite – cu fața spre spate, în vederea părinților (cu sau fără inserție pentru nou-născut), cu fața în față sau pe spate – toate acestea promovând dezvoltarea sănătoasă a coloanei vertebrale și a șoldului. Suportul are catarame magnetice pentru atașare ușoară, fermoare acoperite pentru a proteja pielea sensibilă a bebelușului, husă pentru briză și glugă de soare. „Clik Nuna CUDL se mândrește cu o varietate de detalii care promovează confortul pentru copil și ușurința de utilizare pentru părinți”, a rezumat juriul.

Brandul Nuna este de asemenea mândru că a primit Premiul iF DESIGN AWARD 2023 pentru scoica auto PIPA urbn fără bază în categoria Produse Bebeluși/Copii. PIPA urbn a cucerit juriul format din 133 de membri, experți din întreaga lume, cu instalarea sa prin ISOFIXul integrat.
Competiția a fost intensă, au fost înscrise aproape 11.000 de produse din 56 de țări, în speranța de a primi acest premiu de design de renume mondial.

Nuna este un brand al companiei taiwaneze Wonderland Nurserygoods. De la lansarea sa în 2007, Nuna a fost poziționată ca o marcă de design pentru produse pentru bebeluși și copii mici, pentru a atrage atenția pe piața extrem de competitivă a produselor pentru copii. Primul produs care a fost lansat vreodată sub marca Nuna a fost scaunul înalt ZAAZ, care a fost proiectat în Amsterdam. Dezvoltarea sa a fost declanșată de întrebarea cum ar putea arăta scaunele potrivite pentru bebeluși și copii mici la o masă de familie. Rezultatul a fost un scaun înalt cu un design relativ simplu, care, datorită sistemului pneumatic, era ușor de reglat în înălțime și, datorită dimensiunilor sale compacte, putea fi împins până la masă. Astfel de produse sunt cele care umplu cu energie și credibilitate declarația de misiune a mărcii „Designed around your life”.

Nuna și-a dovedit în mod repetat calitatea de design consecvent în diferite competiții, inclusiv Red Dot Award în care numeroase produse Nuna au fost deja evaluate și premiate. Aceste premii de design sunt, de asemenea, utilizate în mod agresiv în comunicații, de exemplu sub formă de reclame sau campanii de panouri publicitare pentru a sublinia în continuare afirmația de design. De-a lungul anilor, Nuna a reușit astfel să se impună ca o marcă premium de echipamente pentru bebeluși la nivel global. Astăzi, marca cu inscripțiile sale organice moale este un simbol al produselor simple, sofisticate din punct de vedere funcțional și, mai presus de toate, bine concepute, de înaltă calitate. Rețelele de socializare joacă, de asemenea, un rol cheie în creșterea gradului de conștientizare a mărcii, în special prin intermediul influențelor cu care Nuna lucrează la nivel regional pentru a obține o comunicare deosebit de credibilă a caracteristicilor produsului. Întrucât echipamentul pentru bebeluși este încă o gamă de produse pe care clienții doresc să o vadă, să atingă și să încerce într-un magazin înainte de a cumpăra, Nuna acordă o importanță deosebită obținerii unei prezențe puternice la POS – cu sisteme shop-in-shop concepute cu dragoste și produse individuale.

Comunicarea vizuală a companiei este dominată de o imagine care vizualizează produsele în uz, completată de o tipografie distinctivă și suprafețe în culori pastelate. Aspectul general rezultat proiectează brandul Nuna ca fiind inovator, modern, funcțional și plăcut. completată de o tipografie distinctivă și suprafețe în culori pastelate. Aspectul general rezultat proiectează brandul Nuna ca fiind inovator, modern, funcțional și plăcut. completată de o tipografie distinctivă și suprafețe în culori pastelate. Aspectul general rezultat proiectează brandul Nuna ca fiind inovator, modern, funcțional și plăcut.

Toată colecția Nuna poate fi descoperită aici.

Coș